T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İZMİR / TİRE - Tire Ahi Evran Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Beslenme Dostu Okul Projesi

Beslenme Dostu Okul Projesi

AMAÇLARIMIZ

Aile ve çocuk eğitimleri ile sağlıklı nesillerin yetişmesine katkı sağlamak için;

* Çocuk ve ailelerde sağlıklı beslenme alışkanlığının kazandırılması * Çocuklarda obezitenin önlenmesi

* Sağlık risklerine göre (Hiperlipidemi, troid hastalıkları, demir yetersizliği, kansızlık, diyabet vb.)    çocuk ve aile beslenmesi programlarıyla genç nesillerin sağlıklı yetişmesine destek vermek. Aile bireylerinde beslenme bilincini arttırmak, sağlık risklerini azaltmak ve sağlıklı nesiller yetiştirmek için gerekli beslenme eğitim hizmetini sağlamak.

 

HEDEFLERİMİZ

* "Beslenme Dostu Okul Projesi" ile öğrencilerin, sağlıklı beslenme ve hareketli yaşam koşullarına teşvik edilmesi

* Okulumuzda sağlıksız beslenme ve obezitenin önlenmesi için gerekli tedbirlerin alınması * Veliler ve öğrencilerde hareketli yaşam konusunda duyarlılığın arttırılması * Sağlıklı beslenme ve hareketli yaşam için yapılan iyi uygulamaların desteklenmesi * Okul sağlığının daha iyi düzeylere çıkarılması için çalışmalar yapılması.


              SAĞLIKLI BESLENME VE HAREKETLİ YAŞAM EKİBİ

 

SIRA NO

ADI SOYADI

ÜNVANI

GÖREVİ

1

 

AYŞE ŞAFAK

MÜDÜR YARDIMCISI

MÜDÜR YARDIMCISI

2

BİRCANBAŞARAN ULUDAĞ

ÖĞRETMEN

BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ

Sağlık Temizlik Beslenme Ve Yeşilay Kulübü

3

FADİME GİZEM BAŞYİĞİT

ÖĞRETMEN

BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ

4

BÜLENT SUCU

ÖĞRETMEN

BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ

 

5

SİNAN ŞAHİN

ÖĞRETMEN

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

6

EVREN ÖZEL

ÖĞRETMEN

BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR

ÖĞRETMENİ Spor Kulübü

7

TOLGA KABAY

ÖĞRETMEN

BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR

ÖĞRETMENİ  Spor Kulübü

8

HAKAN KALINOMUZ

HİZMETLİ

OKUL ÇALIŞANI

 

9

FİRDEVS GACAR

KANTİN ÇALIŞANI

KANTİN ÇALIŞANI

 

10

KADER CAV

VELİ

OKUL AİLE BİRLİĞİ BAŞKANI

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 02.05.2018 - Güncelleme: 25.11.2022 00:22 - Görüntülenme: 501
  Beğen | 0  kişi beğendi